Tegnap írtuk, hogy megtiltották egy pizza forgalmazását az IL Treno hálózatnál, mert a pizzaséf túl erős csiliszószt rendelt egy őstermelőtől, amit a vezetőség ehetetlennek nyilvánított. A séf ezután megosztotta a Facebookon a tapasztalatát, és több száz kedvelést kapott, de az étterem marketingvezetője felszólította, hogy törölje a bejegyzést.
Már a futárok és a pincérek is beleálltak a balhéba
A bejegyzést aztán egyre többen megosztották, és nagyon sokan kérték az éttermekben és online rendeléskor is ezt a bizonyos „titkos pizzát”, hogy kipróbálják. A kollégák is spontán ellenállásba kezdtek, és bár a pizzát nem a szósszal készítették, mindenkinek egy kis fiolában kiviszik azt, hogy maga próbálja ki és tegye rá az ételre.
Ezt elégelhette meg a cég, mert a pizzaséf posztja eltűnt, és azóta nem reagál semmire a Facebookon sem. Azt nem lehet tudni, hogy az állásába került vajon az ellenállás, és azt sem, hogy a futárok továbbra is kihozzák-e a fiolát, és a pincérek felszolgálják-e a „titkos pizzát”? Az biztos, hogy ezt a helyzetet már nehéz kezelni, mert a hozzászólók válogatott szitkokat szórtak a marketingesre, de a nyugodtabb kommentelők is azt kérik, vegyék fel a kínálatba az új pizzát, és majd eldöntik a vásárlók, szeretnének-e ilyet enni.
Ön szerint jogos a séf letiltása, vagy inkább örülni kellene a „pikáns” kreativitásának?