PÁNIK - Reped a fürdőruha a hátadon, pattan a gomb az ingeden és a farmerodon? Akkor ez a cikk Neked szól!


Először is nyugodj meg, lassan itt a nyár, de van még időd, hogy kicsit formába hozd magad a fürdőruha szezon előtt.
Íme a tanácsunk, azaz egy lendülj formába 6+1 tipp, ami segít a méregtelenítésben és az egészségesebb, tudatosabb táplálkozásban. Ha nagyon lelkes vagy bíztatunk, hogy akár hosszútávon is építsd be mindennapjaidba ezeket a tanácsokat!
Tudatosnak lenni Nálunk nemcsak életforma, hanem elhivatottság is. Hogy megmutassuk mennyire, összeállítottunk Neked egy listát. A lényeg, próbálj ki néhány újdonságot, megmutatjuk, mit mire cserélj és építs bele táplálkozásodba a gyorsabb méregtelenítés és az egészségesebb, változatosabb étkezésekhez.

Lássuk a listát:

1. Méregteleníts útifű maghéjjal!
Az útifű maghéj az egyik legmagasabb rostforrás, sőt azok is fogyaszthatják, akik érzékenyek a búzára. Ha emésztési problémáid vannak, vagy csak szeretnéd felturbózni emésztésedet, mindenképpen próbáld ki! Az útifű maghéj, ugyanis képes a saját tömegének a húszszorosát magába szívni, az ez által létrejövő lágy zselé segít eltávolítani a toxikus anyagokat a belekből. Teljesen természetes, nem szívódik fel, nem hat izgatóan a szervezetre, mely lehetővé teszi hosszú távú alkalmazását. Fogyasszuk folyadékba (2 dl víz vagy gyümölcslé + 1 ek útifű maghéj) vagy joghurtba keverve és ne felejtsünk el sokat inni mellé, hogy segítsük a tisztulást.
2. Egyél legalább heti kétszer-háromszor lenmagot!
A lenmag szintén segít a méregtelenítésben, emellett gluténmentes és nagyon magas  vitamin –és ásványi anyag forrás. Fogyaszd liszt, olaj vagy szemes formájában!
3. Viszlát cukor, hello kalóriamentes eritrit!
Édesszájú vagy, minden diétában/fogyókúrában ezt a legnehezebb kibírnod? Akkor mindenképpen próbáld ki az eritritet. A könnyed, hűs édesítőszer, ugyanis teljesen kalóriamentes, nincs hatással az inzulintermelésre és gátolja a gombaszaporodást, így cukorbetegek és candida diétások is fogyaszthatják. Édessége megközelítőleg a hagyományos cukor 60-80%-a, emellett nem okoz fogszuvasodást és nincs hashajtó hatása sem, mint más cukoralkoholoknak.
4. Vitamin ezerrel: Goji bogyó legalább egy marékkal naponta!
A goji bogyó az egyetlen olyan gyümölcs, amely tartalmazza az összes aminosavat és benne található a legmagasabb koncentrációban fehérje. C-vitaminban és rostban gazdag, 21-féle ásványi anyagot – köztük béta-karotinból minden növénynél többet tartalmaz. Fogyasztása naponta javasolt, akár a nyers termést elrágcsálva, a szárított bogyókat vízbe vagy teába áztatva, müzlivel vagy turmixokhoz.
5. „Imádom az olajban sültet”, nem probléma, cseréld kókuszzsírra!
Mivel nincsen kókusz aromája az ezzel készülő ételek ízvilágát nem befolyásolja. Kiváló fogyókúrák során, mert koleszterinmentes és nem raktározódik el a szervezetben zsírként. Magas laurinsav tartalma miatt antibakteriális és gombaölő hatású, gazdag telített zsírsavakban és antioxidánsokban. Magas hőfokra hevíthető anélkül, hogy káros anyagok keletkeznének benne és nem lesz olajszag sem a lakásban sütéskor. Alkalmazható haj -és  bőr ápolására is: hidratál, valamint egészségessé és csillogóvá varázsolja a hajat.
6. „Imádom a kenyeret, krumplit, fehérlisztet!” – miért nem cseréled zabpehelyre, lenmagra, kölesre, hajdinára-, csicserire- vagy tökmagra?
A felsorolt alapanyagok mind-mind jelentős élelmi rost-, ásványi anyag-, és vitaminforrással rendelkeznek. Gluténmentesek és segíthetnek a fogyásban is. Ha változatosabb lennél, próbáld ki húsokhoz, zöldségekhez.
+1 A LEGFONTOSABB! – Szeresd önmagad és ne stresszelj! Ez a néhány apró változtatás, a sok folyadék és mozgás segít, hogy jobban érezd magad!

 


BIOCITY
- A tudatos táplálkozás otthona! -

webshop: www.biocity.hu
Tel.: +36 30 257 6000
E-mail: [email protected]biocity.hu

Biocity biobolt:
6722 Szeged, Püspök utca 11/A.
(Mérey utca sarka, a Centrum mögött)
Tel.:  +36 30 820 00 22
E-mail: [email protected]
facebook.com/biocity

 

(̶◉͛‿◉̶) Értékeld a munkánkat, ha tetszett oszd meg!